مدرن ترین پرده های اداری و مسکونی

مدرن ترین پرده های اداری و مسکونی

در این مقاله قصد داریم به معرفی جدیدترین پرده های اداری و مسکونی متناسب با آخرین نظرسنجی ها بپردازیم پس با ما همراه باشید.

پرده روز و شب

در این نوع پرده دو تخته پرده شیدرول بکار می رودکه یکی لایه جلویی و دیگری لایه پشتی می باشد که در تاریکی و روشنایی محل تاثیر بسزایی دارد. لایه پشتی معمولا ساده و لایه جلویی طرح دار انتخاب می شود و هر دو سیستم بالا و پایین جداگانه خود را دارند و همچنین قسمت پایین این پرده ها طرح دار می باشد این نمونه از پرده های شید رول با عنوان روز و شب بیشتر در محیط های منزل و برخی از قسمت های اداری و رستوران ها و… کاربرد دارد. برای دیدن نمونه پرده های شید از این صفحه بازدید کنید.

پرده کرکره فلزی

این نوع پرده از تیغه های فلزی با پهنای 16،25 و 50 میلی متر به صورت افقی ساخته می شوند. این نوع از پرده های کرکره به دلیل باریک بودن تیغه های آن از زیبایی بیشتری به نسبت سایر پرده های کرکره برخودار هست. در این نوع پرده کرکره انواع طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد که شما می توانید به صورت ترکیبی نیز از آنها استفاده کنید.

کاربرد این نوع پرده کرکره در محیط های اداری، شرکتی، مطب پرشک، برخی از نقاط منزل مثل اتاق ها و… می باشد.
قابل نظافت و شستشوی سطحی هستند و با توجه به ظرافت آنها نیاز به مراقبت در نظافت دارند.

 

پرده کرکره چوبی

این نوع پرده از تیغه های چوبی با کیفیت و با پهنای 25 و 50 میلی متر به صورت افقی ساخته می شوند. این نوع از پرده های کرکره به دلیل استفاده از تیغه های چوبی از زیبایی خاصی برخودار هستند که به محیط منزل و کار و آشپزخانه شما زیبایی می بخشند. در این نوع پرده کرکره انواع طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد.

کاربرد این نوع پرده کرکره در محیط های منازل، محیط های شرکتی و رستوران ها و اماکن لوکس و… می باشد. قابل نظافت و شستشوی سطحی هستند.

 

پرده های شید رول

این نوع پرده همانگونه که از نامش پیداست در موقع نیاز به دید فضای خارج از اتاق یا محل کار به طرف بالا حرکت می کند و به صورت رول در محفظه خود جمع می شود. این نوع پرده ها انواع ساده، طرح دار، تصویری بوده و حتی می توانید تصویر دلخواه خود نظیر تصویر فرزند یا لوگوی شرکت خود را بر روی آن چاپ کنید کاربرد این نوع پرده شید در محیط های منازل، آشپزخانه، محیط های آموزشی و مدارس و دانشگاه ها و… می باشد. قابل نظافت و شستشوی سطحی هستند.

پرده رومن

این نوع پرده ای است که در نوع خود مدرن و به لحاظ مکانیزم حرکت مانند پرده شید رول می باشد. یعنی به طرف بالا حرکت می کند و به دور یک محور جمع می شود. این نوع پرده ها انواع ساده، طرح دار و در رنگ های جذاب و شیک ارائه میگردد.  کاربرد این نوع پرده در محیط های منازل و اماکن لوکس و… می باشد.

پرده زبرا

پرده های زبرا در نوع خود مدرن و به لحاظ مکانیزم حرکت مانند پرده شید رول می باشد. یعنی به طرف بالا حرکت می کند و به دور یک محور جمع می شود.این نمونه پرده را در اکثر محیط های اداری،شرکت ها و محل های شیک و لوکس یا حتی در استودیوهای تلویزیون مشاهده می کنید  این نوع پرده ها انواع ساده، طرح دار و در رنگ های جذاب و شیک ارائه میگردد.

کاربرد این نوع پرده در محیط های منازل، ادارات، شرکت ها و اماکن لوکس و… می باشد.

 

پرده لودراپه یا نواری

با این نوع پرده حتما آشنا هستید و آن را در منازل یا محیط های اداری به وفور دیده اید اما حتما شما به مشاهده نمونه پرده های این شرکت دعوت میکنیم اگر تمایل دارید تصویر دلخواهتون مثل تصویر فرزند یا لوگوی شرکت را بر روی این نوع پرده چاپ کنید ما در خدمت شما هستیم  پرده لوردراپه یا نواری از قطعه های پارچه به عرض 9 و یا 13 سانتیمتری که به صورت عمودی در کنار هم قرار میگیرند تشکیل می شود این نوع پرده در انواع طرح های ساده، رنگی وجود دارد و امکان چاپ طرح بر روی آن وجود دارد پرده های لودراپه یا نواری از انواع پرده های بادوام به حساب آمده و مناسب محیط های اداری، شرکت ها، منازل و… می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *