ایده هایی برای انتخاب پرده اداری

ایده-هایی-برای-انتخاب-پرده-اداری

اگر به دنبال یک پوشش مناسب برای محیط دفترخانگی و یا محل کارتان هستید، که زیبایی محیط اطرافتان و تاثیر گذاری آن بر روی مشتریها و یا مراجعه کنندگان را بیشتر کند کافیست در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا ایده های مناسبی برای انتخاب پرده اداری را با شما سهیم شویم.

کرکره فلزی

با انتخاب پرده کرکره فلزی علاوه بر شیک بودن و ظاهری زیبا، حریم خصوصی و کنترل نور در دستان شماست و همچنین این نوع پرده را میزتوان بصورت پوششی برای پارتیشن نیز اجرا کرد.

 

پرده زبرا

پرده ای را برای پنجره دفتر خود انتخاب کنید که با باقی اجزای محیط شما ترکیب و هماهنگ شود و طراحی داخلی شما را کامل تر کند. برای خیلی از شرایط می توان از رنگهای سفید و یا طوسی استفاده کرد. پرده های زبرا با تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ انتخابی ایده آل به عنوان پرده اداری به حساب می آیند، همچنین با توجه به کیفیت بالا و قابل شستشو بودن و کارایی بسیار عالی میتواند گزینه مناسبی برای کاربران باشد.

کرکره چوبی

با انتخاب پرده کرکره چوبی به اتاق یا محل کار خود عمق و غنای بیشتری دهید. برای ایجاد حسی طبیعی و سنتی برای دفتر کار خود کرکره چوبی با رنگ تیره انتخاب کنید. اگرچه این امر بر رنگهای روشن تاثیر میگذارد اما چوب حسی رسمی تر و سنگین تر به فضا میبخشد.

پرده شید اداری

اگر به دنبال پرده ای ساده، ظریف و زیبا برای دفتر خود هستید، پرده شید انتخاب مناسبی به عنوان یک پرده اداری می باشد. پرده شید با ظاهری ساده و یک دست به جذابیت فضا می افزاید. همچنین این محصول در مدل های ساده و طرحدار موجود می باشد.

پرده رومن

از پرده های رومن به عنوان یک پرده کلاسیک و لوکس برای اتاق های مدیریتی استفاده می شود. پارچه های مناسب برای پرده رومن غالبا از جنس مخمل و پارچه های ضخیم و سنگین است که جلوه ای رسمی به محیط می بخشد.

پرده لوردراپه

توجه کنید که پرده های عمودی یا لوردراپه انتخابی مقرون به صرفه و زیبا برای یک پرده اداری محسوب می شوند و می توانند با حفظ حریم خصوصی و کارایی ساده و مطلوب برای محیط شما مناسب باشند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *