20 مدل پرده برای پنجره کوچک

پرده برای پنجره کوچک

پیدا کردن بهترین تناسب پرده برای پنجره کوچک ممکن است کمی دشوار باشد. پنجره‌های کوچک اندازه و ابعاد خاص خود را دارند، بنابراین برای رسیدن به بهترین تناسب باید پرده‌های مورد نظر خود را پیدا کرده و سفارش دهید. وقتی نوبت به خرید پرده می رسد، ابتدا باید ابعاد آن را مشخص کنید. اندازه گیری پنجره نه تنها اعدادی را که برای ساختن یک پرده نیاز دارید را به شما می دهد، بلکه به شما کمک می کند تا بفهمید که چه سبکی از پرده برای خانه شما مناسب است.

فرقی نمی کند که پنجره های کوچک شما ارتفاع یا عرض کمی دارند، می توانید به بهترین ایده های ما برای انتخاب پرده نگاهی بیندازید و ببینید کدام یک برای شما مناسب است.

تماس با پردینو

بهترین پرده برای پنجره کوچک با ارتفاع کم

مدل های خاصی از پرده می‌توانند برای پنجره های با ارتفاع کم و عرض زیاد مناسب باشند. مثلا پرده ونیزی یک گزینه مناسب در انتخاب پرده برای پنجره کوچک است. آن نه تنها امکان کنترل جریان نور را به شما می دهد، بلکه نوار های بلند و نازک افقی آن کاملاً با یک پنجره عریض و کوتاه سازگار است. پرده های پانچی کوتاه نیز گزینه های بسیار جذابی برای این نوع پنجره ها هستند. به علاوه، آنها به زیبایی طبیعی اتاق کمک می کنند.

پرده هازان چاپی

پرده پانچی برای پنجره کوچک

پرده های پانچی کوتاه که در چندین نوع متریال و طرح موجود هستند، زیبایی اتاق شما را دو چندان می کنند. الگوی طرح های روی این پرده ها می تواند یک راه منحصر به فرد برای بهبود دکوراسیون هر اتاق باشد. پرده های پانچی کوتاه گلدار با رنگ های زنده، جذابیت منحصر به فردی به فضا می بخشند و می توانند برای حفظ حریم خصوصی پنجره های شما استفاده شوند. برخلاف پرده‌های ساده ای که بسیاری از ما استفاده می‌کنیم، پرده‌های پانچی (پرده هازان چاپی) گلدار جلوه‌ی ظریفی به اتاق شما می‌دهند.

طرح‌های زیادی از پرده‌های پانچی کوتاه در سبک‌ها و متریال‌های مختلف وجود دارند که می‌توانند برای هر اتاق از خانه شما استفاده شوند. ظرافتی که آنها با آویزان شدن از پنجره ها به ارمغان می آورند به خانه شما ظاهری باکلاس و شیک می دهد. در ادامه برخی از بهترین طرح‌های پرده پانچی کوتاه ارائه شده است که می‌توانید از آن ها برای دکوراسیون داخلی منزل خود الهام بگیرید.

بهترین پرده برای پنجره های بلند و کم عرض

اگر پنجره های مرتفع و کم عرضی دارید، چند گزینه وجود دارد که می توانید برای استفاده حداکثری از پنجره خود، آن ها را بررسی کنید. اگر عرض پنجره شما بسیار کم است، ابتدا پرده های عمودی را انتخاب کنید، زیرا با نوار های افقی بلند و آویزان، جلوه بسیار طبیعی و سازگار تری به این نوع پنجره ها می دهند. اگر پهنای پنجره شما بیش از نیم متر است، اما همچنان مرتفع است، یک پرده صاف مانند پرده رومن یا پرده شید گزینه مناسبی درانتخاب پرده برای پنجره کوچک خواهد بود.

پرده رومن برای پنجره کوچک

پرده های رومن روشی ایده‌آل برای همگامی سبک و عملکرد در طراحی داخلی هستند و نسبت به پرده‌های استاندارد، توانایی بیشتری در حفظ حریم خصوصی و محافظت در برابر نور ارائه می‌دهند. این پرده ها به طور کامل و بدون هیچ فاصله ای بین شکاف های پنجره را می پوشانند و می توانند با پارچه انتخابی شما ساخته شوند. پرده های رومن با پارچه‌های رنگارنگ و طرح‌دار، می‌توانند به راحتی به پنجره‌های آشپزخانه، اتاق خواب یا نشیمن شما شخصیت ببخشند.

پرده های رومن حریم خصوصی امنی را فراهم کرده و به جلوگیری از نور خورشید در اتاق کمک می کنند. این می تواند هزینه های انرژی را کاهش دهد و از وسایل شما محافظت کند. پرده های رومن در چندین عرض استاندارد فروخته می شوند. با این حال، اگر پنجره شما دارای عرض یا طول کمتری از اندازه های استاندارد باشد، یافتن پرده های رومن متناسب با پنجره شما می تواند سخت باشد.

یکی از گزینه‌ها این است که پرده را دقیقا متناسب با عرض و طول پنجره خود سفارش دهید. بسیاری از تولیدکننده های پرده مثل فروشگاه پردینو بهترین پرده های رومن را با قیمت های مقرون به صرفه برای شما به صورت سفارشی می سازند. آنها بهترین راه برای افزودن یک ظرافت لوکس به پنجره های خانه شما هستند. پرده های رومن کارگاه با استفاده از قطعات با کیفیت و پارچه های لطیف و لوکس انتخابی شما تولید می شوند و پردینو تضمین می کند که ظاهری مجلل در هر اتاق ایجاد کند.

رومن ها نه تنها شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند، بلکه نصب و نحوه کار با آن‌ها بسیار راحت و آسان است. به گرم نگه داشتن خانه در زمستان و محافظت از شما در برابر نور خورشید در تابستان کمک می کنند. قابلیت کنترل نور عالی در اختیار شما قرار می دهند و به طوری طراحی می شوند که هنگام بالا بودن نور فراوانی را به اتاق می دهند و وقتی پایین می آیند حریم خصوصی را به طور کامل حفظ می کنند. در زیر ما چند نمونه زیبا از این نوع پرده ها در طرح ها و رنگ های متنوع برای پنجره های کوچک آورده ایم.

پرده شید برای پنجره کوچک

همانطور که گفتیم، پرده شید یا غلتکی نیز یک گزینه عالی در انتخاب پرده برای پنجره کوچک است. این پرده برای اتاق خواب عالی است. اگر ارتفاع پنجره شما بسیار کم است، از انتخاب پرده عمودی خودداری کنید. نوار های عمودی پرده ممکن است که خیلی کوتاه به نظر برسند و برای این حالت اصلا مناسب نیستند. امروزه پرده های زیبای شید با جدیدترین رنگ‌ها و طرح‌ها، سبک‌ها و گرایش‌ها، مطابق با همه سلیقه‌ها، از کلاسیک گرفته تا امروزی به راحتی در دسترس هستند.

کار کردن با پرده شید آسان است. یک گردگیری ساده برای تمیز نگه داشتن آن‌ها کافی است. راهی عالی برای حفظ حریم خصوصی و محافظت از نور خورشید و در عین حال افزودن حس تجمل و ظرافت به پنجره‌های شما هستند. این پرده های همه کاره، همیشه مد روز هستند. آن ها همچنین راهی مقرون به صرفه برای افزودن رنگ و طرح های پیچیده به فضای داخلی خانه محسوب می شوند. پرده های شید یکی از پرده های کاربردی و جذاب هستند که به معنای واقعی کلمه برای هر اتاقی مناسب هستند. در زیر چند نمونه پرده شید زیبا آورده شده است که با هم می بینیم.

 در این مطلب نکات مهم در انتخاب پرده برای پنجره کوچک را بررسی کردیم. همچنین چند مدل مختلف از پرده های شید، پرده های رومن و پرده های پانچی را با هم دیدیم. ما در پردینو به عنوان یک تولید کننده معتبر می توانیم پرده های سفارشی شما را مطابق با طرح و سبک پیشنهادی شما تولید کنیم همچنین انواع سفارشات پرده اداری و پرده لوردراپه را نیز براش شما عزیزان اماده می کنیم. امیدواریم با خواندن این مطلب توانسته باشیم به شما در انتخاب پرده مناسب کمک کرده باشیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۷ از ۵
از مجموع ۱۸ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *