انتخاب شیکترین پرده اداری برای اتاق ریاست

پرده اداری برای اتاق ریاست

پرده ها یکی از اصلی ترین اجزای دکوراسیون داخلی هستند. به دلیل داشتن طیف گسترده‌ای از انواع پارچه، رنگ و الگو میتوان برای هر محل و سلیقه پرده ای منحصر به فرد خریداری کرد. به همین دلیل است که طراحان داخلی زمان زیادی را صرف بررسی فضاسازی ها  و انتخاب پرده مناسب برای هر محیط می کنند.

پرده ها از انواع شاد و ساده اتاق کودک گرفته تا پرده اداری برای اتاق ریاست در چند وظیفه مشترکند. این وظایف عبارتند از:

  • محافظت از حریم خصوصی
  • محدود کردن نور ورودی به اتاق یا کنترل آن
  • جنبه مد و زیبایی شناختی

پرده ها اگر از پارچه های مناسب و با کیفیت دوخته شده باشند معمولا بسیار بادوام هستند و بسته به کیفیت و نحوه نگهداری ، می توانند تا سال ها عمر کنند.

تا قبل از جنگ های جهانی پرده ها از پارچه های ضخیم مخمل و پشم با متعلقات و آویز های اغراق آمیز تهیه می شدند. این باور وجود داشت که هرچه پرده از پارچه ای کلفت تر و سنگین تر دوخته شود و بلندتر باشد صاحبخانه ای متمول تر دارد.

دریافت قیمت و مشاوره رایگان

ویژگی های پرده اداری مناسب اتاق مدیریت

قبل از هر چیز باید تعیین کنیم اتاق ما قرار است برای چه هدفی استفاده شود. پرده‌ها اتمسفر و لحن یک اتاق را تنظیم می‌کنند پس لازم است که با هدف ما همسو باشند. در مورد انتخاب پرده اداری برای اتاق ریاست توصیه طراحان استفاده از سبک‌های کلاسیک و رسمی است. چنین سبکی همیشه ایجاد احترام کرده و حس عمل گرایی را به مخاطب منتقل می کند. همچنین طراحی پرده ها باید در عین شیک بودن، نظم و هماهنگی بصری را القا کند.

از دیگر سبکهای پیشنهادی پرده اداری برای اتاق ریاست سبک مدرن و نیمه مدرن است. این نوع دکوراسیون بیشتر باب دل مدیران جوان و کسانی است که می خواهند خود را همگام با زمان نشان بدهند. این سبک برای دفتر ریاست آژانس های تبلیغاتی و شرکت های فناوری اطلاعات مناسب تر است.

پرده اداری

در زمان سفارش به جنس پرده دقت مضاعف داشته باشید. جنس و بافت علاوه بر پیامی که به مخاطب می‌رساند می تواند میزان ورودی نور، نحوه شستشو و استایل اتاق را مشخص کند. در انتخاب پرده اداری برای اتاق ریاست پارچه‌های سنگین مخمل یا ساتن ممکن است شیک و براق به نظر برسند اما باید بسیار هوشمندانه و تخصصی انتخاب شوند تا پیام های متناقض منتقل نکنند.

مدل های پرده اداری برای اتاق ریاست

همانطور که گفته شد پرده ها با تنظیم نور، صدا، رنگ و فضا یک زبان ارتباطی با بازدید کننده ما محسوب می‌شوند که می تواند سازنده یا مخرب باشد. در ادامه به معرفی تعدادی از مدل های محبوب پرده اداری برای اتاق ریاست می پردازیم:

پرده کرکره آلمینیومی

مینی کرکره آلومینیومی

یک مدل استاندارد برای تمامی دفاتر است. مقرون به صرفه و بادوام بوده و حس انضباط و تا حدودی سختگیری را به مخاطب القا می کند. خبر خوب این است که امروزه انواع مدرن مینی پرده ها روانه بازار شده که می توانند جلوه خاصی به دفتر ریاست شما بدهند.

پرده شید اداری

سبک مدرن و براق شید‌ رول‌ها همراه با طراحی‌های ساده و مینیمال آنها را به انتخابی عالی برای دفتر کار تبدیل کرده است. امکان کنترل نور حرفه ای، ایجاد فضای دوستانه و در عین حال رسمی در کنار قیمت مناسب آن، پرده شید اداری را در صدر جدول انتخاب ها نگه می دارد. توصیه می شود در پرده اداری برای اتاق ریاست از رنگهای خنثی استفاده شود.

پرده شید اداری

پرده کرکره چوبی

پرده ای مناسب خاص پسندان. این نوع پرده ها دارای نوارهای افقی ساخته شده از چوب واقعی، چوب مصنوعی، آلومینیوم و پی وی سی با قابلیت کنترل نور ورودی هستند.

اگر از عاشقان چوب هستید، اما می خواهید در عین حال خرید  به صرفه تر و پر دوام تری داشته باشید؛ کرکره های چوب مصنوعی بهترین گزینه هستند. آنها به فضای اداری شما سبکی صمیمی و برگرفته از طبیعت می‌بخشند. کرکره های چوبی جدای از زیباییشان منتقل کننده حس گرما و آرامش اند.

مدل های پرده کرکره ای

پرده های زبرا و پرده های روز و شب

 طراحی زیبا و قابلیت کنترل نور، زبراها را برای هر اتاقی ایده آل کرده است. چه هنگامی که به حفظ حریم خصوصی نیاز دارید و چه زمانی که اتاق پر نورتری می خواهید به راحتی با نیاز شما تطبیق می یابند. در میان انواع مدل های زبرا پرده های روز و شب می توانند انتخابی عالی برای  پنجره‌های اداری باشند. دو مکانیزم شفاف و مات دارند که بسته به نظر صاحبشان می توانند شب و روز را به اتاق بیاورند. این پرده ها مناسب سلیقه‌ای تنوع پسند و مدرن هستند.

به خاطر داشته باشید دفتر شما هویت شرکت شما را منعکس کند. با کیفیت و حرفه ای بودن اجزای آن بخصوص پرده‌ها گواه اعتبار و سلیقه مالک آن است و سودآوری شرکت را نمایش می دهد. پردینو برای یک انتخاب هوشمندانه در کنار شما خواهد بود. بازدیدهای مهم شرکا یا مشتریان را به خاطره ای ماندگار و موثر بدل نمایید. 

پرده زبرا

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *