نکاتی در مورد خرید پرده برای سال جدید، به استقبال نوروز

پرده برای خانه¬های کوچک

در دکوراسیون منازل، به ویژه خانه های ایرانی، پرده نقش مهمی در زیبایی خانه دارد. پرده ها در تنظیم نور، گرما و حتی کنترل نمودن صداهای بیرونی تأثیر به سزایی دارند. در انتخاب پرده ها، از پارچه های متنوع با طرح ها و رنگ های گوناگون استفاده می شود که بسته به سبک و سنگین بودن جنس پارچه، برای قسمت هایی معین از منزل مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از کارهایی که معمولا در پایان سال و نزدیک به ایام نوروز انجام می شود، خرید پرده برای سال جدید می باشد.

انواع پرده

پرده ها انواع و اقسام مختلفی دارند. پرده هایی که توری نازک و حریر هستند و جنسی سبک دارند، معمولا گزینه ی مناسبی برای اتاق پذیرایی می باشند. از آنجایی که اتاق پذیرایی زیباترین قسمت هر خانه ای به شمار می رود، باید به بهترین و زیباترین شکل ممکن تزیین گردد. به همین دلیل برای این که این زیبایی را به بهترین نحو ممکن فراهم ساخت، باید بهترین پرده را انتخاب نمود. در حالی که اتاق خواب منشأ آرامش است و پرده ای که برای آن انتخاب می شود، باید از پارچه ای ضخیم با رنگی ملایم باشد تا به خوبی بتواند ورود نور به اتاق را کنترل نماید.

پرده حریر ساده

اگر نور خانه برایتان در اولویت است، این پرده ها انتخاب خوبی به شمار می روند. به جهت سبکی و نازک بودن، فضای کمتری را گرفته و کوچک بودن فضا را پوشش می دهند. این پرده ها به خاطر ظاهر ساده ای که دارند، پذیرایی را شیک جلوه داده و در خرید پرده برای سال جدید اولویت دارند.

پرده حریر ساده

پرده رومن

پرده رومن، نوعی پرده کلاسیک در عین حال مجلل است که ظاهر زیبایی به پنجره داده و از ورود آفتاب جلوگیری می کند. جنس آن ها معمولا کنفی، کتان، گونی و … می باشد و به خاطر ساختاری که دارند حریم خصوصی را حفظ می کنند. ریل پرده رومن به گونه ای است که به آسانی قابل استفاده است و به شکل عمودی حرکت می کند. در دوخت پرده رومن نسبت به مدل های دیگر، پارچه کمی استفاده شده و ارزانتر است که می تواند به عنوان پرده سال جدید مورد توجه قرار گیرد.

پرده-رومن

پرده شید

پرده شید از جدیدترین مدل های پرده است که زیبا و برای تنظیم نور کاربرد خوبی دارد. ساختار پرده شید به گونه ای است که به راحتی می توان آن را، باز و بسته و به اندازه دلخواه تنظیم نمود. پرده های شید معمولا از جنس ابریشم، کتان، پنبه و … هستند و جنس آنها بستگی به دکوراسیون منزل دارد.

پرده شید

پرده هازان چاپی

پرده هازان چاپی، ماهیتی متفاوت از دیگر پرده ها ندارد و همانند سایر پرده ها مانع ورود نور خورشید به داخل و یا برای گرمایش در فصل سرما به کار می رود. استفاده از پرده هازان چاپی بسیار راحت است و به همین دلیل چند سالی است که طرفداران بسیاری پیدا کرده است. قابلیت جالب پرده هازان چاپی در این است که شما می توانید هر طرحی که می خواهید سفارش دهید تا روی پرده چاپ شود.

جدیدترین مدل های پرده برای سال جدید

از زمانی که استفاده از پرده برای تزیین دکوراسیون منازل و یا جلوگیری از ورود هوای سرد به داخل خانه رواج پیدا کرد، روز به روز بر تنوع پارچه ها و کیفیتشان افزوده شده است. مهم ترین چیزی که در خصوص پرده ها اهمیت دارد، هماهنگی آن با مبلمان و فرش های منزل است. بیشتر افراد تمایل دارند که از پرده هایی مجلل و قابل توجه استفاده نمایند. یکی از نکاتی که در این جا قابل ذکر است، این است که اگر رنگ پرده از رنگ دیوارها تیره تر باشد، فضا را بسیار زیبا و چشم نواز خواهد ساخت. پرده های توری ساده و شیک و یا ساتن همواره از بهترین گزینه ها در مورد خرید پرده برای سال جدید به شمار می روند.

پرده های توری از سال ها پیش همواره در فضای پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه مورد استفاده قرار می گرفتند. این قبیل پرده ها به لحاظ جنس و کیفیتی که دارند، درجه بندی شده اند. برای افرادی که نور محیط برایشان اهمیت به سزایی دارد، گزینه مناسبی به حساب می آیند، زیرا جلوی ورود نور را نمی گیرند. پرده های توری و حریر در عین سادگی بسیار زیبا و سبک هستند. پرده هایی که از جنس پارچه ساتن هستند، جدیدترین مدل پارچه برای نوروز امسال می باشند. این مدل پرده ها، علاوه بر زیبایی و مجلل بودن، محیط را بسیار دلباز می کنند و فضای کوچک خانه را با روشن نمودن محیط به خوبی پوشش می دهند. بنابراین پرده های ساتن، گزینه خوبی برای خرید پرده برای سال جدید می باشند.

رنگ های جذاب پرده برای نوروز

پنجره ها در خانه نقش پراهمیتی را ایفا می کنند. اولین چیزی که در بدو ورود به خانه توجه هر فردی را به خود جلب می کند، رنگ های به کار رفته در دکوراسیون و میزان نور و روشنایی آن خانه است. در خصوص خرید پرده برای سال جدید برای اینکه پرده ای با رنگ دلخواه و مناسب بگیریم، رنگ مبلمان، فرش ها و دیوارها را نباید از نظر دور بداریم. جذاب ترین رنگ پرده سال جدید، بیشتر استفاده از رنگ های تیره است، به شرطی که هارمونی آن با سایر موارد در دکوراسیون حفظ شود. اما اگر نور خانه کم باشد، بهتر است از پرده های روشن استفاده نماییم. به طور مثال برای آشپزخانه می توانیم از رنگ های قرمز و نارنجی استفاده نماییم که اشتها و انرژی را بیشتر می کنند. رنگ سبز برای اتاق خواب گزینه ای بسیار عالی است و آرامش را برای خوابی خوب به ارمغان می آورد.

نکاتی در مورد خرید پرده برای سال جدید

اولین چیزی که در مورد خرید پرده برای سال جدید باید در نظر داشت، اندازه گیری است. پرده ها معمولا باید بزرگ تر از اندازه پنجره باشند. پس از اندازه گیری، هم می توان از پرده های آماده داخل بازار استفاده کرد و هم پارچه مورد نظر را جهت دوخت پرده خریداری نمود. خوشبختانه در حال حاضر، برای خرید یک پرده مناسب راه های بسیاری وجود دارد. در این بین، مجموعه پردینو با سال ها تجربه در زمینه طراحی پرده های خارجی و ایرانی با بهترین کیفیت، دوخت، نصب، تعمیرات و فروش انواع پرده توانسته رضایت مشتریان گرامی را جلب نماید. در پردینو کارشناسان مجرب، در کمترین زمان، بهترین خدمات را به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری به مشتریان خود ارائه می دهند. در مجموعه پردینو، کیفیت پرده ها تضمین خواهد شد و همین ضمانت کیفیت، دلیلی بر ادامه فعالیت چشمگیر آن ها می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *