بهترین مدل های پرده برای پنجره بالای شوفاژ

پزده مناسب برای بالای شوفاژ

همانطور که میدانید نصب  پرده در نمای داخلی خانه بسیار تاثیر گذار می باشد. شما می توانید با انتخاب یک پرده مناسب و زیبا، نمای داخلی خانه را دلچسب تر نمایید، یا با نصب یک پرده نامناسب، فضای داخلی خانه را دلگیر و تاریک نشان دهید.

یکی از معضلاتی که امروزه در زمینه دکوراسیون داخلی زیاد به چشم میخورد، نصب شوفاژ در زیر پنجره می باشد. به دلیل نداشتن فضای کافی در خانه معمولا شوفاژ را در زیر پنجره نصب می کنند و در نتیجه  کار را برای دیزاین خانه دشوارمی نمایند. لذا با این شرایط افراد نمی دانند چه نوع پرده برای پنجره بالای شوفاژ خود  انتخاب نمایند، که با نصب آن گرمای شوفاژ به پرده آسیبی وارد نکند و هم دکوراسیون خانه به بهترین شکل انجام شود.

باید گفت، نوع پرده ای که شما برای پنجره انتخاب می کنید، در زیباسازی محیط داخلی خانه بسیار مهم و تاثیر گذار است. لذا شما می توانید با انتخاب درست، یک پرده مناسب برای پنجره بالای شوفاژ تهیه نمایید.

پرده

به طوری که وجود شوفاژ خللی در دیزاین و فضای داخلی خانه شما ایجاد نکند، یعنی هم بتوانید با نصب پرده برای پنجره بالای شوفاژ، یک نمای عالی را به خانه خود هدیه دهید و هم از گرمای شوفاژ خود استفاده لازم را ببرید. در زمینه انتخاب پرده باید گفت، مدل های متفاوتی از پرده در بازار وجود دارند، که می توانند به عنوان یک پرده مناسب در بالای شوفاژ به کار گرفته شوند. مانند پرده رومن و پرده شید و پرده کرکره ای، که هرکدام از این پرده ها دارای مدل های مختلفی بوده و به عنوان یک ایده عالی به عنوان پرده برای پنجره بالای شوفاژ محسوب می شوند. پارچه این پرده ها معمولا از جنس خوبی طراحی  شده و با قرار گرفتن در معرض حرارت شوفاژ به آن آسیبی وارد نمی شود.

به طور مثال پرده رومن، یک مدل از پرده بوده که به پرده کلاسیک معروف می باشد. طراحی این مدل از پرده به این شکل است که  پرده بر روی شوفاژ قرار نگرفته و برخوردی با آن ندارد. به همین دلیل این مدل از پرده یک گزینه مناسب برای پنجره بالای شوفاژبه حساب می آید. همچنین در مورد پرده کرکره ای هم باید گفت، این محصول با وجود مدل خاصی که دارد،  مناسب برای این نوع پنجره ها بوده و یک مدل شیک و مدرنی به حساب می آید.

پرده زبرا مناسب برای بالای شواژ

لازم به ذکر است برای انتخاب نوع پرده کرکره ای بهتر است از نوع فلزی استفاده نمایید. چون مدل پرده کرکره ای چوبی در تماس با گرمای شوفاژ ممکن است آسیب ببیند. این سه مدل از پرده با وجود اینکه بسیار شیک و به روز هستند، یک انتخاب عالی به عنوان  پرده برای پنجره بالای شوفاژ به حساب می آیند.

آیا گرمای شوفاژ به پرده آسیب می زند

یکی از سوالاتی که درباره نصب پرده بالای شوفاژ پرسیده می شود، این است که آیا حرارت ناشی از شوفاژ به پرده آسیب می زند یا خیر؟ پاسخ این است، بستگی به انتخاب نوع پرده دارد. چون پرده های ضخیم در برابر گرمای شوفاژ مقاوم تر بوده  و آسیبی به جنس و کیفیت پرده وارد نمی کند. شما اگر از آن دسته از افراد هستید که علاقه به نصب پرده بلند بر روی پنجره اتاق خود دارید، می توانید پرده برای پنجره بالای شوفاژ خود را از مدل پانچ انتخاب نمایید. این مدل از پرده با وجود ظاهر زیبایی که دارد در برابر گرمای شوفاژ هم مقاوم می باشد و همچنین مدل پانچ به این نحو است که معمولا پرده در دو طرف پنجره به حالت جمع شده قرار می گیرد و برخوردی با بدنه شوفاژ ندارد.

مزیت های استفاده از پرده

حتما می دانید که با وجود پنجره در خانه، نصب پرده امری ضروری بوده، چون نبود پرده، باعث تابش نور خورشید به داخل خانه می شود. پس با وجود شوفاژ در زیر پنجره، نمی توان از نصب پرده  خودداری کرد. نبود پرده بر روی پنجره، علاوه بر اینکه فضای خانه شما را بی روح  و سرد نشان می دهد، بلکه باعث هجوم نور زیاد خورشید به داخل خانه شده و بیشتر ساعات روز را باید با شدت زیاد تابش خورشید سر کرد، که این وضعیت، بسیار سخت و مشکل می باشد.

شما می توانید با انتخاب پرده کرکره ای و پرده رومن، یا پرده هایی که مناسب برای  پنجره بالای شوفاژ هستند، هم نمای خانه خود را دلچسب تر کنید و هم از حجم زیاد  تابش نور خورشید به داخل خانه جلوگیری کنید، چرا که خیلی از افراد در قرار گرفتن در اتاق پر نور بی زارند، به همین دلیل با نصب پرده های مناسب می توان این معضل را به راحتی حل نمود و نگران وجود شوفاژ هم نبود.

پرده شید

همچنین اگر شما در مورد جنس پرده برای پنجره بالای شوفاژ بتوانید  یک پارچه مناسب و خوبی را انتخاب نمایید، یعنی توانسته اید نصب پرده را به بهترین شکل انجام دهید، چون پرده ی با کیفیتی که شما انتخاب می کنید علاوه بر اینکه در مجاورت گرمای مصنوعی شوفاژ هیچ گونه تغییری نمی کند، بلکه با قرار گرفتن در رو به روی نور و گرمای طبیعی خورشید هم آسیبی نخواهد دید و افت کیفیت هم نمی کند.

در مورد انتخاب طرح و رنگ پرده باید گفت، شما می توانید بنا به سلیقه ای که دارید، یا رنگی که مد نظر شما است و با وسایل دیگر خانه شما به راحتی ست می شود و هارمونی رنگ پیدا می کند را انتخاب کنید و پرده دلخواه خود را سفارش دهید و نگران وجود شوفاژ در زیر پنجره خانه نباشید.

پرده برای پنجره بالای شوفاژ را از کجا تهیه کنیم؟

خیلی از افراد برای انتخاب پرده خانه خود، با وجود معضل شوفاژ در زیر پنجره، دچار سردرگمی بوده و نمی دانند که چه مدل پرده ای مناسب بوده و چه نوع پارچه ای برای نصب پرده  خود انتخاب نمایند، به همین علت، پردینو توانسته با ارائه بهترین مدل های پرده، پاسخگوی هر سلیقه ای باشد و برای پنجره بالای شوفاژ ایده های مناسب و مدل های کاربردی خوبی معرفی نماید. بر این اساس شما مخاطبان، محترم دیگر نگران  انتخاب و تهیه  پرده برای پنجره بالای شوفاژ خود نباشید، چون پردینو با طراحی مدل های شیک و به روز، این معضل را به خوبی رفع کرده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۷ از ۵
از مجموع ۱۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *