محبوب ترین پرده های اداری به انتخاب کاربران

محبوب-ترین-پرده-های-اداری-به-انتخاب-کاربران

معرفی محبوب ترین ها برای شما

در مقاله قبلی در خصوص انتخاب پرده اداری نکاتی را برای شما بازگو کردیم حال می خواهیم با توجه تجربه چندین ساله خود در این حوزه به معرفی محبوب ترین پرده ها از دید مشتریان بپردازیم، پرده های زبرا و لوردراپه به عنوان جدیدترین مدل های پرده اداری شمرده می شوند که اتفاقا از محبوبیت نسبتا بالایی نیز بین صاحبان مشاغل برخودار هستند.

در ابتدا باید بدانید به تمامی پرده های که به واسطه یک دستگیره بسته یا باز می شوند کرکره می گویند. اما در بازار ایران معمولا به پرده کرکره فلزی، به صورت عمومی کرکره گفته می شود که البته در صورتی که نام هایی دیگری مانند پرده سوئدی یا پرده ونیزی هم شنیدید منظور همین پرده کرکره می باشد.

یکی از معمول ترین انتخاب های شرکت ها و اداره جات به خصوص دولتی پرده کرکره می باشد. حتما شما به یک اداره یا شرکت های خصوصی یا دولتی که در ساختمان های قدیمی دایر هستند سر زده اید، با یک نگاه معمولی متوجه خواهید شد که پرده ها همه یک شکل و بر اساس طراحی یا ایده خاصی انتخاب نشده اند و جلوه خاصی نیز به اتاق نمی دهند و صرفا نقش پوشاننده پنجره را ایفا می کنند.

اما در مدل های جدید پرده کرکره تنوع زیادی را شاهد هستیم به طوری که مشتری می تواند از بین انواع و اقسام رنگ ها و طرح مدل مدنظر خود را با توجه به توضیحات پیشین گفته شده انتخاب نماید. پرده های اداری از جنس چوب و آلومینیوم از محبوب ترین انتخاب های مشتریان هستند که نکته جالب این است که هرگز نیز تکراری نشده و باز هم از محبوبیت بسیار بالایی برای انتخاب برخوردار هستند که البته با توجه مدل های جدید آنها می تواند با هر نوع دکوراسیون یا چیدمان و نقش و نگاری هماهنگشان کرد.

اگر شما از آن دسته از آدم ها هستید که همیشه به دنبال جدیدترین مدل ها و اجناس بازار می باشید پیشنهاد می کنیم پرده زبرا را فراموش نکنید، یکی از بهترین گزینه ها برای دفترهای اداری است و ظاهری بسیار رسمی و شیک را دارد. زبرا همانطور که از اسمش مشخص است به معنی راه راه  می باشد که با توجه به طراحی تیره و روشن آن می تواند توازن نور ورودی به اتاق کار شما را تنظیم کند و باعث شود بیشتر اوقات نیازی به روشن کردن لامپ نداشته باشید. جنس این نوع پرده از پارچه و تور تشکیل شده است و به همین دیلیل تنوع طرح های بسیاز زیاد است. بر خلاف پرده های چوبی و آلومینیومی که به طرح های معدودی محدود می شود این نوع پرده با توجه به اینکه جنس آن از پارچه تشکیل شده است محدودیتی ندارد و شما شاهد طرح ها و نقش های مختلفی خواهید بود.

در اصل باید بگوییم پرده زبرا از ترکیب پرده شید رول، روشنایی پرده های توری و مدل پرده های کرکره ای طراحی و ایده پردازی شده است و با توجه به جنس آن با اکثر محیط های اداری جدید به راحتی هماهنگ می شود و نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.

پرده لوردراپه یکی دیگر از پرده های محبوب است که شاید ما آن را به عنوان پرده عمودی بشناسیم. این نوع پرده نیز بین افرادی که می خواهند دفتر خود را تجهیز کنند بسیار محبوب است. در گذشته شاید به حرات بتوان گفت که در اکثر غریب به اتقاق منازل پرده های عمودی نصب بود که شاید طراحی هایی یکسانی نیز داشتند. اما در حال حاضر با باز طراحی و امکانات جدید چاپ و طراحی این نوع پرده دوباره به عنوان یکی از پرده های محبوب شناخته می شود و افراد زیادی این نوع پرده را برای دفتر کار خود انتخاب می کنند. یکی از دلایل دیگر محبوبیت این پرده مشابه پرده زبرا می باشد که شما می توانید با تغییر زاویه پرده ها نور اتاق را تنظیم نمایید و به شما اجازه می دهد که از نور طبیعی نیز در زمان کار بهره ببرید.

نکات مهم

باید این نکته را مدنظر داشته باشید که مدل های دیگری ماننده پرده های آلومینیومی، کرکره چوبی و شید رول نیز هنوز محبوبیت خود را دارند و می توانند یکی از گزینه های مناسب برای اتاق اداری شما باشند.

امروز می تواند پرده هایی با طرح های خاص و سفارشی طراحی و تولید نمود

سلیقه، تجربه، ابزار مدرن و مهارت یک تیم حرفه ای می تواند جلوه بی نظیری به اتاق کار یا شرکت شما بدهد.

بعد از انتخاب نوع پرده نکته مورد اهمیت دیگر طرح آن می باشد، گاهی مشتریان طرح های ساده را پسند می کنند و به آن اکتفا می کنند اما بیشتر خریداران علاقه به طرح خاص یا رنگبندی های مدرن دارند که با سلیقه آنها هماهنگ تر باشد و لذت بیشتری از محیطی که پرده در نصب شده است ببرند.

اگر شما از آن دسته از آدمها هستید که ترجیح می دهید که پرده شما دارای یک طرح سفارشی باشد بهتر است از پرده های لوردراپه یا شید رول استفاده نمایید زیرا علاوه بر جذابیت نوع طرح این پرده ها برای درج تصویر نیز دارای نمای بهتری می باشند. سعی کنید خود را به جای مخاطبان اداره یا ارباب رجوع های وارده به دفترتان تجسم کنید اگر وارد ی دفتر کار برای جلسه یا ملاقات با یک فرد شوید و ببینید پرده فقط به عنوان یک پوشش استفاده نشده است و جزوی از محیط کار یا حتی پس زمینه میز یا اتاق لحاظ شده است آیا حس بهتری نخواهید داشت؟ قطعا جواب شما نیز بلی خواهد بود!

البته بسیاری از افراد نیز از پرده زبرا استفاده می کنند که هر تکه از پرده یک بخشی از تصویر را نمایش خواهد داد. در مورد پرده های لوردراپه این زیبایی زمانی دوچندان می شود که پرده به طور کامل باز شود که تصویری که مدنظر شما بود به طور کامل نمایان شود.

اگر اتاق یا دفتر شما از کاغذ دیواری برای دیوارهای استفاده شده است یا دکوراسیون خاصی را در آن پیاده سازی نموده اید نیز باز هم ای نگرانی نیست چون تنوع پرده ها آنقدر زیاد شده است که قطعا یک انتخاب مناسب پیش روی شما قرار دارد.

اگر باز هم در انتخاب خود شک دارید و نیاز به راهنمایی بیشتر دارید می توانید با ما ارتباط بگیرید و از مشاوره کارشناسان با تجربه پرده سرای پردینو بهره مند شود تا به بهترین و زیباترین شکل ممکن فضای اداری خود را تزئین نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *