راهنمای خرید و انتخاب پرده اداری

راهنمای-خرید-پرده-اداری

امروزه پرده های زیادی در دسترس است. شما میتوانید متناسب با نیازهای خود بهترین کالا را انتخاب کنید. قبل از خرید کالای مورد علاقه خود میتوانید محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. نکات مهمی در باره انتخاب بهترین پرده برای محل کار، ادارات و یا دفتر خود وجود دارد. پرده ها بر اساس نوع چاپ، رنگ، جنس ارائه میشوند. شما به سادگی میتوانید برخی از این نکات را رعایت کنید. این نکات برای تمام صاحبان مشاغل که قصد دارند اتاق های اداری خود را به سادگی تزئین کنند توصیه میشود.

قیمت انواع پرده ها را مقایسه کنید

این نکته برای تمام کسانی که می خواهند پرده ای مقرون به صرفه تهیه کنند و بودجه اندک دارند بسیار مهم است. برخی از پرده ها را با یکدیگر مقایسه کنید، درنتیجه میتوانید نگاهی به قیمت آنها بیندازید و بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید. همچنین میتوانید هنگام مقایسه قیمت انواع پرده با یکدیگر، برخی از خصوصیات مهم دیگر را نیز برسی کنید.

حریم خصوصی پرده

حریم خصوصی یکی از دلایل مهم استفاده از پرده است. حراست از حریم شخصی و امنیت محل کار شما امری ضروری است. پرده ها مانع دید مردم به حریم شما میشوند همچنین شما با یک انتخاب مناسب میتوانید آرامش و راحتی محیط کار خود را بالا ببرید.

کنترل میزان روشنایی و تاریکی انواع پرده

بسته به نوع فضای شما و می

زان نوری که میخواهید کاهش دهید پرده مناسب را درنظر بگیرید، مثلا اگر در محیط کاری شما از مانیتور و ویدئو پرژکتور استفاده میکنید، نیاز به پرده ای دارید که نور را تا حد زیادی کاهش دهد؛ برای اینطور فضاها پرده شید بلک اوت انتخاب بسیار منا

 

به ضمانت محصول مورد نظر دقت کنید

فراموش نکنید که ضمانت هم در این مورد مهم است و باید این موضوع را درنظر بگیرید. پرده های مختلف ممکن است با ضمانت همراه باشد که این تضمین محصول، از جانب فروشنده ارائه میشود. همه شرکتها پرده های خود را ضمانت نمیکنند، ما در پرده سرای پردینو محصولات خود را چه از نظر ظاهری و چه از نظر کارکرد، تا سه سال ضمانت میکنیم. میتوانید این ضمانت معتبر را از محصولات ما برسی کنید. اگر میخواهید کالای تضمینی را تهیه کنید، پیشنهاد میکنیم بهترین پرده را انتخاب کنید.

سبک متناسب با دکوراسیون

همچنین باید سبکی را انتخاب کنید که دکوراسیون محیط اداری شما را تکمیل کند.

 

توجه کردن به حالت جمع شدن پرده

قبل از اندازه گیری کردن پنجره و انتخاب پرده، به نوع حرکت و جمع شدن پرده نیز توجه کنید. زیرا ممکن است عدم توجه به این موضوع باعث شود شما نتوانید پنجره را باز و بسته کنید. برخی پرده ها مانند لوردراپه به چپ و راست باز و بسته میشوند و برخی دیگر به بالا و پائین حرکت میکنند مانند: زبرا، شید، پرده کرکره فلزی، پرده کرکره چوبی، رومن و…

به نحوه نگهداری و شستشوی پرده توجه کنید

این یکی دیگر از موارد مفیدی است که میتواند به حفظ کیفیت و تمیز و درخشان شدن پرده به شما کمک کند. برخی از روشهای شستشو و نگهداری انواع پرده در پرده سرای پردینو وجود دارد که شما میتوانید درباره آنها بدانید. شما باید این دستورالعمل ها را بخوانید، بخصوص درمورد روش های تمیز کردن باید یادبگیرید چگونه انواع پرده را به سادگی تمیز کنید. بنابراین شستن و تمیز کردن منظم پرده ها میتواند دوام محصول شما را بالا ببرد و ظاهر محیط اداره، محل کار و دفتر شما را تمیز و زیبا کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *