تاثیر پرده مناسب بر زیبایی دفتر کار شما

مقدمه

اگر به محیط کار خود اهمیت می دهید و زیبایی آن برای شما حائز اهمیت است، حتما به یک پرده مناسب در دفتر خود برای زیبایی بیشتر نیازمند ی باشید. پس با ما در ادامه این مقاله همراه باشید که در انتخاب و بالا بردن زیبایی محیط کارتان به شما کمک کنیم.

در ابتدا انواع پرده اداری را بشناسیم:

 

پرده شید

اتاق کار یا دفتر شما جایی است که زمان زیادی از وقت روزانه خود را در آن میگذرانید، زیبایی و ظرافت در کنار سادگی می تواند خلاقیت شما را در انجام امور بهبود بخشد، دیوارها و پنجره های و هرچه بر روی آن نصب است از اجزایی هستند که در طول روز بارها و بارها توسط شما دیده می شوند. داشتن یک پرده شیک و لوکس علاوه بر اینکه باعث ایجاد حس خود برای شما میشود بر روی بهره وری شما نیز تاثیر مستقیم دارد همچنین باعث می شود مخاطب، مشتری یا مراجعه کننده به دفتر شما سلیقه شما در طراحی یک محیط مناسب توجه نمایند و در ناخودگاه خود اطمینان خاطر بیشتری در دریافت خدمات و یا خرید کالا از شما داشته باشند. و در این امر در نهایت بر روی فعالیت اجرایی شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

 

انتخاب پرده اداری مناسب

توجه کنید که انتخاب پرده یکی از مهمترین و تاثیرگذار ترین بخش برای زیبایی یک اتاق می باشد، لذا پیشنهاد ما به شما این است که این انتخاب را در آخر انجام دهید. پس بهتر است دکوراسیون و رنگبندی اتاق خود را انجام و تکمیل کنید و در آخر برای انتخاب پرده اداری مناسب گزینه مورد را نظر را انتخاب نمایید تا یک انتخاب صحیح و متناسب با محیط کار خود داشته باشید، دلیل اینکه نظر ما بر این است که این انتخاب در انتها انجام شود این است که اولا تفاوت یک اتاق کاری با پرده و بدون پرده را ببینید و در نهایت بر اساس وسایل و دکوراسیونی که طراحی نموده اید بتوانید هارمونی بیشتری به اتاق کار خود بدهید.

 

 

نکات مهم در انتخاب پرده اتاق کار

  • دکوراسیون اتاق اولین گزینه ای است که باید به آن دقت شود، متغییرهایی مانند رنگ و مدل پرده باید یک هماهنگی با بقیه اجزای اتاق شما داشته باشد و همچنین به عنوان یک مکمل باعث زیبایی بیشتر شود.
  • میزان نور ورودی به فضای مورد نیز در تعیین انتخاب پرده شما تاثیر مستقیم دارد، اگر اتاق شما پر نور می باشد باید بر اساس رنگبندی دکوراسیون و فضای خود از پرده های پوشیده تر و رنگ های تیره مانند شکلاتی  استفاده نمایید و اگر نور اتاق شما کم است، بدیهی است که باید پرده های روشن تر و توری مانند را انتخاب نمایید به طور مثال پرده زبرا برای این شرایط بسیار مناسب است و باعث می شود توازن نور محیط از بین نرود.
  • فاکتور بعدی که انتخاب شما را دقیق تر می کند اندازه پنجره می باشد به طور مثال پیشنهاد ما این است که اگر پنجره ای بزرگ دارید یا دیوار دفتر شما تماما از پنجره تشکیل شده است باید از مدل های شید رول و زبرا استفاده نمایید.
  • گزینه بعدی میزان فضای شما یا متراژ اتاق می باشد. پرده می تواند تاثیر مستقیم بر فضای شما بگذارد و آن را کوچکتر یا بزرگتر به چشم شما به نظر برساند. پرده های عمودی یا انواع پرده هایی که طرح های عمودی بر آنها نقش بسته است برای اتاق های بزگ مناسب تر و پرده های دارای طرح افقی ماننده پرده کرکره ای باعث ایجاد حس نمای عریض تر یا باز تر برای مخاطب می شوند.
  • در نهایت هم رنگ پرده علاوه بر اینکه باید یک هماهنگی با دکوراسیون داخلی شما داشته باشد باید نکات بالا را نیز در خود داشته باشد.

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی را برده باشید و به یاد داشته باشید توجه به نکات بسیار ساده و کلیدی می تواند تاثیر بسزایی در انتخاب پرده مناسب برای اتاق کار یا دفتر اداری شما داشته باشد و در نهایت علاوه بر حس آرامش، زیبایی و جلوه مناسب تری نیز به دفتر کاری شما به نمایان بگذارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *