بهترین پرده های پذیرایی به همراه نمونه اختصاصی

دکوراسیون داخلی منازل، محل کار و محیط مدنظر شما به وسیله انتخاب صحیح و زیبای وسایل شکل میگیرد، هرچه شما انتخاب بهتر و هوشمندانه تری داشته باشید و این عناصر را به شکل زیباتر و هماهنگ تری انتخاب نمایید، نتیجه کار جذابتر خواهد شد.

انتخاب مبلمان، بر اساس سبک و متراژ خانه برای دکوراسیون منزل و همچنین سرویس اتاق خواب زیبا و هماهنگ با مبلمان و قسمت های دیگر و وسایل دیگر شما در خانه باعث ایجاد حس بهتر و مثبت تری در محیط زندگی شما و همچنین زیبایی هر چه بیشتر خانه شما خواهد شد. بارها به این نکته اشاره کردیم که هماهنگ و هارمونی یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب وسایل و اجزای محیط می باشد پس این نکته را به خاطر بسپارید، اگر چه گاهی بر اساس طراحی های مدرن از تضاد نیز در محیط استفاده می شود.

ولی شما اگر یک سبک مشخص را به صورت سنتی، مدرن و… انتخاب کرده اید آن را در تمامی محیط به صورت یکپارچه به کار ببرید و سعی کنید باقی وسایل را نیز متناسب با آن خریداری کرده به خصوص در زمان انتخاب رنگ ها سعی کنید این هماهنگی وجود داشته باشد و در صورتی که تضاذ رنگ ها را نیز در نظر دارید در خصوص آن مطالعه انجام دهید یا نمونه های زیبا را مشاهده فرمایید که یک معنی واحد برای شما به ارمغال بیاورد، عدم تناسب یا تضاد اشتباه می تواند زیبایی فضا را از بین برده و باعث شلوغی و سردرگمی شما بشود.

انتخاب پرده پذیرایی

یکی از المان هایی که تاثیر زیادی در زیبایی خانه ها دارند ، پرده ها هستند زیرا قسمت زیادی از دیوار خانه را به صورت عمودی در بر می گیرند و هر چه پرده ای که برای پذیرایی انتخاب می کنید با رعابت اصول و قواعد بیشتری خریداری شده باشد فضای دلنشین تری را برای خانه شما فراهم می کند.

 اما در انتخاب پرده پذیرایی باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید و فقط تنها فاکتور شما برای خرید پرده پذیرایی زیبایی آن نباشد و علاوه بر آن جنس پرده، ابعاد آن و رنگ و طرح و موارد مختلف این چنینی هم باید رعایت شوند تا در نهایت پرده شما بهترین گزینه ممکن برای دکوراسیون پذیرایی شما باشد.

 وقتی سبک مشخصی برای خانه خود انتخاب کردید باید به سراغ خرید پرده بروید و در عین حال متراژ خانه را نیز در نظر داشته باشید. اگر خانه شما خیلی کوچک باشد می توانید برای بزرگتر نشان دادن فضا و دلباز تر نشان دادن آن از پرده های رنگ روشن استفاده کنید و یا از پرده های حریر که هم رنگ دیوار خانه شما باشند استفاده کنید تا فضا بزرگتر نشان داده شود.

با انتخاب این نوع پرده هم هزینه زیادی را تقبل نمی کنید و هم خانه شما شیک تر و بزرگ تر نشان داده می شود در عین حال اگر پرده شما نورگیر باشد می توانید به راحتی از نورگیری پنجره استفاده کنید. زیرا به طور کلی هر چه نور در یک فضا بیشتر باشد و رنگ ‌های روشن بیشتری در آن وجود داشته باشد فضا بزرگتر نشان داده می‌شود.

در زیر یکی از جدیدترین نمونه پرده های اجرا شده توسط پردینو را باهم ببینیم، برا ثبت سفارش کافیست با ما تماس بگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *