بهترین پرده های شید به همراه نمونه اختصاصی

بهترین نمونه های پرده های شید

پرده شید با توجه معنی لغوی کلمه اش همانطور که مشخص است برای ایجاد سایه در محیط مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع پرده از یک لایه پارچه تشکیل شده است که تمام پنجره شما ره پوشانده و با توجه به نوع جنس آن سایه ای در فضا ایجاد ولی به طور کامل باعث عدم ورود نور به محیط نخواهد شد.

این نوع پرده ها در بازار با رنگ ها و طرح های مختلفی موجود و قابل خریداری است و نوع پارچه های استفاده شده در آن معمولا از جنس کتان، ابریشم، پلی استر و یا پنبه می باشد. پرده شید بیشتر برای افزایش زیبایی محیط استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی است، یکی از مهم ترین نکاتی که جذابیت این نوع پرده را افزایش می دهد قابلیت هماهنگ شدن با محیط مورد استفاده آن است.

با توجه به نکاتی که در بالا به آن اشاره کردیم طبیعی است اگر بگوییم این نوع پرده عملا در حال افزایش چشمگیری در استفاده در طراحی های محیط های مسکونی، اداری و تجاری شده است و دارای طرفداران زیادی است و در بازار نیز جایگزین پرده های سنتی شده است.

مدل های قدیمی تر این پرده ها، پارچه هایی دور میله های چوبی بودند که مانند کرکره ها قابلیت بالا و پایین رفتن را نیز داشتند. در واقع این پرده ها جایگزین پرده های لایه لایه ای بودند که دوختن آن ها دشوار و زمان بر بوده و هزینه زیادی نیز داشته است.
یکی دیگر از مزایای این پرده ها این است که تمیز کردن و شست و شوی آن ها نسبت به سایر پرده ها آسان تر می باشد. همچنین فومی که در پشت این پرده ها وجود دارد باعث می شود که از بیرون به فضای داخلی دید نداشته باشد و حریم شخصی و امنیت فضا حفظ می شود. پرده های شید مانع ورود گرمای ناشی از تابش نور خورشید شده و به این ترتیب، در پایین آوردن دمای فضای مورد نظر بسیار موثر هستند.
برخلاف پرده های سنتی و تجملاتی، نصب این پرده ها آسان بوده و در دو مدل دستی و موتوری (با ریموت کنترل) به بازار عرضه شده اند. پرده های شید دستی به صورت مکانیکی و به وسیله زنجیر یا طنابی که دارند باز و بسته می شوند و شیدهای برقی یا موتوری را می توان با ریموت کنترلی که دارند بالا و پایین برد.
پرده های شید در انواع مختلفی مانند شید رول، شید تکی، شید دبل (روز و شب)، شید رومی، شید بالونی، شید زبرا، پرده شید بامبو، پرده اداری و… تولید شده اند.

در زیر برخی از جدیدترین نمونه های اجرا شده توسط پردینو رو مشاهده می نمایید:

برای انتخاب و خرید پرده شید مناسب فضای خود می توانید از مشاوره رایگان پردینو بهره مند شوید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *