جدیدترین پرده های 2021 مناسب دفاتر اداری

جدیدترین-پرده-های-2021-مناسب-دفاتر-اداری

همانطور که می دانید پرده یکی از اجزای حدا نشدنی محیط هایی است که در آن زندگی و کار میکنیم، باعث افزایش آرامش، زیبایی و تنظیم نور محیط می شود و بعضا در محیط های اداری و تجاری بر روی مخاطب ما نیز تاثیرگذار است.

یکی دیگر از نکاتی که باید در انتخاب پرده در محیط تجاری یا اداری به آن توجه کنیم انتخاب اصولی و هماهنگی آن با محیط است چون می تواند بر روی خود ما و پرسنل تاثیر ب سزای بگذارد و باعث افزایش بهره وری نیز بشود!

پرده اداری انواع مختلفی دارد که بارها به آن اشاره کرده ایم ولی حالا می خواهیم علاوه بر یک توضیح مختصر به شما جدیدترین ترند های پرده های اداری را معرفی کنیم.

پرده زبرا

 

پرده زبرا یکی از پرطرفدار ترین پرده های موجود در ایران است. این پرده از دو لایه به صورت افقی تشکیل شده است. از جمله مزایای پرده زبرا تنوع در طرح و رنگ، تنظیم کارآمد نور (از ۱۰ الی ۹۰ درصد)، شست و شوی آسان، قابلیت موتوریزه شدن و… اشاره کرد.

پرده لوردراپه

 

پرده لوردراپه از مدل های کلاسیک موجود در بازار به شمار میرود که هنوز هم بسیار مورد توجه برخی از مشتریان است. از جمله فاکتور هایی که این پرده را محبوب ساخته می توان به سهولت استفاده و مقرون به صرفه بودن آن به نسبت دیگر پرده های موجود در بازار اشاره کرد.

پرده شید رول اداری

پرده شید رول یکی دیگر از پرطرفدار ترین پرده هاست. این محبوبیت اتفاقی نیست و دلایل متعددی دارد. از جمله قابلیت چاپ، مکانیزم خاص و پوشش کارآمد. این پرده در پشت ویترین مغازه ها و مکان هایی که نیاز به پوشش سراسری عمودی دارند بهترین گزینه است.

پرده کرکره فلزی

کرکره فلزی نیز یکی از آن طرح های کلاسیک به شمار میرود که به علت مقرون به صرفه بودن و سهولت در استفاده از محبوبیت خاصی بر خوردار است. این کرکره از جنس آلومینیوم بوده و در رنگ های مختلفی عرضه میشود.

پرده کرکره اداری چوبی

کرکره چوبی از جمله مدل هایی است که به تازگی به پتانسیل های آن پی برده شده است. این کرکره به علت جنس و متریالی که دارد کاملا محیط را پرطراوت و پویا میکند. رنگ چوبی آن نیز آرامش بخش است. از جمله مزایای کرکره چوبی میتوان به سهولت استفاده، سهولت در شستشو و القای احساس مثبت در محیط اشاره کرد.

 

برای خرید، مشاوره و انتخابی بهتر حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *